<< ショッピング | main | Tamborine Mountaine 山へドライブ >>
海岸とワイナリー訪問
金曜日は晴天で海岸に遊びに行きました。波が全くない穏やかな海でした。砂の島が沢山あるそうで、今度夏に来られたら泳げるかなと思いました。両親が働いているこどもたちの夏休み中は祖父母がお世話することも多いようでそのような家族が沢山遊んでいました。よそのおじいちゃんが散歩に連れてきていた白い犬と仲良しになり、お話が通じているみたいに見えました。
ワイナリーは丘の上にありとても広々して気持の良い場所でした。遠くの山まで見渡せるのですがどの位距離があるのか見当もつかない広さです。

ワインの試飲場所で孫娘が撮ってくれました。





 
さゆり(Sayuri) / Vojagxo 旅 / CM(2) / TB(0)
スポンサーサイト
スポンサードリンク / - / CM(0) / TB(0)

この記事に対するコメント

Kvankam matene estas 5℃、sed tage estas pli ol 20 ℃, se la suno brilas.
Mi ne sxatas vinon, pro tio mi ne komprenas la guston bona aux malbona. Ankaux ili ne acxetis vinon, versxajne ne tiel bongusta.
Li neniam trancxas sian varbon, ne aspektas bela kaj pura, tio ne placxas al mi...
Sayuri / 2012.07.16(Mon)14:06
Nun estas vintro en Auxstralio, c^u ne?
Sed varma tago estis ?

Vino plac^as al vi?

La varbo de via edzo farig^is tre longa.
S^ajnas al mi, ke li estas Sankta anikolao.
Anne en Esperantujo / 2012.07.15(Sun)21:54
コメントする









この記事のトラックバックURL
http://verda-sayuri.jugem.jp/trackback/245
この記事に対するトラックバック