<< Koalo kaj marbordoコアラとゴルドコースト海岸 | main | Filmo BRAVE HEARTS 海猿 >>
En la mardo
火曜日は父と息子は待望のゴルフコースへ 。近いので半日で終了のはずなのに夕方になってやっと帰宅しました。18ホール終了後グリーンでパター練習に勤しんでいたそうで、しっかり日焼けしていました。お昼を食べることも忘れて集中していたようです。
女性軍は幼児交流会の予定でしたが2歳の孫の咳がひどくなるし、10歳の孫娘はお腹が痛くなるし、心配で医者に行くことになりました。幸い日本人の優しい女医さんが近くでクリニックを持っているので、とても安心です。

 水曜日も家でゆっくりしました。おじいちゃんと孫娘は毎朝近所の散歩コースに行っていたのに、私はその時間に日課のストレッチ体操を1時間していたので最後の夕方に連れて行って貰いました。
とても広くて気持ちの良い公園でした。





さゆり(Sayuri) / Vojagxo 旅 / CM(4) / TB(0)
スポンサーサイト
スポンサードリンク / - / CM(0) / TB(0)

この記事に対するコメント

Jes, certe tie estas vintro, sed la temperaturo
estas 5~20℃. Interese, iu surmetas vestajxon el felo, alia surmetas duonmanikan.
Sayuri / 2012.07.26(Thu)08:17
La fotoj de Auxstralio estis tre interesaj, cxar mi neniam estis tie.

Nun estas vintro, cxu ne? Sed sxajne estas ne malvarme; kelkaj surmetas vestajxon kun mallongaj manikoj.
koharu / 2012.07.20(Fri)16:34
Kara s-ino Anne, elkoran dankon pro via afabla mesagxo.
Certe la familiano de mia filo estas tre felicxa, ni devas danki al Dio!
Sayuri / 2012.07.19(Thu)20:04
Estas tre felic^e, ke via kokso ne doloris.

Ankaux felic^a afero,ke proksime de la domo de via filo malfermas kliniko, kiu mastrig^as japana doktorino.
Kompreneble eksterlanda doktoro estas bona, sed
estas pli trankvile paroli la japanan lingvon.
Mi esperas, ke viaj genepoj rapide resanig^os.
Anne en Esperantujo / 2012.07.19(Thu)15:55
コメントする









この記事のトラックバックURL
http://verda-sayuri.jugem.jp/trackback/249
この記事に対するトラックバック