<< Miaj karaj iloj 私の大事なIT機器たち(2) | main | Miaj karaj iloj (4) 私の大切なデジタル時計 >>
Miaj karaj IT-iloj 私の大事なIT機器たち (3)
 Mi aĉetis poŝtelefonon antaŭ la UK 2007 en Yokohama. Ĝis tiam mi ne bezonis ĝin. Sed mi havis rolon zorgi pri ekskurso dum UK. Pro tio mi devis uzi ĝin.
Sed fakte mi ne povis bone uzi... Post la fino de la UK, preskaŭ ne havis neceson uzi ĝin. Sed lasttempe pri mia laboro kiel hejmhelpanto, poŝtelefono estas utila.
 Krome kiam mi havas rendevuon, ofte ĝi utilas.
Lasttempe la unua poŝtelefono malfunkciis.(rompita pro senkonata kialo)
Tial tiu ĉi estas la dua, la plej malgranda kaj malkara.(5500enoj)

長年携帯電話の必要ない生活をしていましたが、2007年に横浜でエスペラント世界大会が開かれた時、地方準備委員として遠足担当になりました。この役割には携帯電話が必須なので仕方なく購入したものの、慣れないため使いこなせず、他の委員さんにご迷惑をかけてしまいました。
 その後ホームヘルパーの仕事上の連絡を受けたり、誰かと待ち合わせには大変有効です。
でも殆ど電話をかける必要が無いので毎月繰越額が6000円もあって勿体無いと感じていました。最近一代目の携帯が壊れてしまいました。落としたわけでもないのに電源が入らなくなって修理に出してもデーターを取り出せなかったとかでアドレス帳が消えてしまったのは辛いです。
2代目は一番小さくて安いものにしました。通話も1ヶ月25分以内という最低の契約ですが多分これで間に合うでしょう。(私にとって何より重要な役割は外出時に家の鍵を忘れずに持って出る事なので、携帯に付けています。それと時計機能が役に立ちます。)
さゆり(Sayuri) / Ĉiutaga vivo 生活 / CM(0) / TB(0)
スポンサーサイト
スポンサードリンク / - / CM(0) / TB(0)

この記事に対するコメント

コメントする









この記事のトラックバックURL
http://verda-sayuri.jugem.jp/trackback/68
この記事に対するトラックバック